Po přečtení tohoto článku se stále zamýšlím nad tím – jaká je vlastně podpora e-mobility pro koncové spotřebitele…?
Sledováním trendů a technologií v rámci e-mobility se zabývám od počátku. Jako člověk pracující v automobilovém průmyslu jsem aktuálně k čisté elektromobilitě velmi skeptický. Jsem otevřený této myšlence a snažím se najít v této problematice to nejlepší pro životní prostředí, ale i pro konečného zákazníka. Zatím se mi však zobrazují jen střípky toho dobrého oproti velkým střepům toho špatného na tomto konceptu.
Čeká nás (a nejen v DE) opravdu taková budoucnost? Znamená to, že vlastník elektromobilu bude v budoucnu omezován, kdy si smí a kdy nesmí nabít svoje auto? Bude takový majitel odkázán na milost a nemilost dodavatele elektrické energie – kdy autem pojede a kdy bohužel ne?
Již jen tím, že se o takovýchto úvahách v rámci členské země EU diskutuje na vládní půdě největšího člena Evropské unie, je jen otázka, kdy se moloch EU probudí a zase něco vymyslí!
Přečtěte si následující článek: Německý ministr couvl s návrhem na dálkové odpojování nabíjení elektroaut